vrijdag 3 april 2009

Mijn naam op Amerikaans Personal Branding Blog!!!


Vreemd......


Ik had de laatste dagen ineens allemaal internationale followers en ik begreep niet waar die vandaan kwamen.
Via een Chinese follower in Beijng, kwam ik op deze blog post op het Amerikaanse "Personal Branding Blog"!

En daar onderaan, onder gewaardeerde collega Tom Scholte, staat zomaar mijn naam...........
(ok, ik spreek wel Dutch en geen German, maar ach.... minor detail)

Hoe ik daar terecht ben gekomen is me een groot raadsel maar damn...........
is dat gaaf of is dat gaaf????

Ik zal dus van tijd tot tijd toch maar wat Engels er doorheen gooien voor mijn nieuwe Amerikaanse, Chinese, Australische en Duitse "vrienden"

Eens kijken wat dat nou allemaal weer voor grappige dingen op mijn pad brengt...

Bizarrrrr....... maar wel cool!!!
PS: ik weet inmiddels waar het vandaan komt. Ik heb mezelf op een site geregistreed met 3 zoektermen waaronder personal branding (& coaching en mother).
Ik ben dus wel een self-proclaimed expert, maar soit!!!

Geen opmerkingen: